30 Mayıs 2012 Çarşamba

Daha yeni yapılan üst geçidin anlamsız tasarımı

Ek: Benden başka birileri de farketmiş olacak ki, şimdi yürüyen merdiven koyacaklar. Normal merdiven istedik onlar yürüyen merdiven koyuyorlar, hem de açık havada. Bakalım nasıl olacak.
03 Temmuz 2012

Dün (29.05.2012) Şirinevler-Ataköy köprüsünün yetersizliğinden bahsetmiştim.

Daha yeni yapılan ve metrobüs hattı için konulan eski adıyla Tatilya yeni adıyla Real durağındaki üst geçitten bahsetmek istiyorum. Üst geçitin genişliği yeterli ölçüde, tabi seyyar satıcılar işgal etmezse.

Ama esas dikkat çekmek istediğim konu başka. Üstgeçidin Beylikdüzü tarafındaki ve Esenyurt tarafındaki merdivenler yeterli genişlikte ancak ortada metrobüs durağına bağlanan merdivenler diğer merdivenlerin yarısı kadar. Yani her iki taraftan gelen insanların ortada birleşip kullanacakları merdiven daha da dar. Dolayısıyla bırakın sabah akşam saatlerini, günün her saatinde o merdivenlerden inip çıkmak eziyet olacak.

Daha fazla söze gerek yok, resimler her şeyi anlatıyor.




Bu Beylikdüzü (Migros) tarafındaki merdivenler


Bu Esenyurt (Real) tarfındaki merdivenler


Bu ortadaki Metrobüse inen merdivenler



Alttaki resimde Real otobüs durağının hali. Bir otobüs ancak sığabilmiş. Önde tasksiciler dizilmiş arkada özel araçlar. Tam merdivenin inişini de simitçi kapatmış. Ne diyeyim...



Hiç yorum yok: